معمولا دخترها می دانند چگونه باید خود را آرایش کنند، ولی چطوری در زمان کم این کار را می توان انجام داد؟ و آیا می توان در محل کار با توجه به محدودیت زمانی سریع خود را آرایش کرد و زیبا به نظر برسیم؟

 بابی براون چهره پرداز حرفه ای در این زمینه می گوید: با اینکه معمولا، ساعت ها زمان می گذارم برای یک آرایش حرفه ای و بدون مشکل برای مدل ها و بازیگران اما این را باید بگم که به سختی می توانم برای خودم چند دقیقه زمان بگذارم برای اینکه روال زیبایی من حول محور محصولات و تکنیک هایی می باشد.

 برای درست کردن صورتی زیبا با آرایش و کمک به شما در این جا چند ترفند آرایشی سریع را که هرکدام 1 دقیقه بیشتر زمان نمی برد قصد داریم به شما آموزش دهیم .

چشم ها و گونه ها

چشم های از خواب بیدار شده و خسته پیش از این که از سایه معمول خود استفاده نمایید، مقداری سایه براق و سفید داخل گوشه های چشم بزنید تا سیاهی را کم تر نشان دهد. 1 دقیقه دیگر هم برای زدن 2 لایه ریمل زمان صرف کنید. سریع ترین ترفند برای این که چشمان خود را از حالت خستگی در بیاورید، همین کار است.

داشتن چشمانی درشت

برای بالای پلک ها از خط چشم های تیره تر و برای بخش های زیر چشم در امتداد خط مژه از خط چشم های روشن تر  مانند قهوه ای بهره گیری نمایید. حتما خط چشم بالا و زیر گوشه های چشم به هم اتصال پیدا کنند؛ این کار چشم را درشت تر نمایان خواهد کرد.

ایجاد درخشندگی در پوست

بعد از اینکه کار آرایش کردن شما تمام شد مقداری کرم مرطوب کننده بدون روغن را کف دست های خود بمالید و مازاد آن را به آرامی روی گونه ها و پیشانی فشار دهید. مرطوب کننده سبب جوان تر شدن آن خواهد شد و به پوست درخشندگی محض می دهد.

برجستگی لب ها

همه تمایل دارند چهره ای جذابی داشته باشند. در این جا برای شما خواهیم گفت که به نتیجه ی دلخواه خود برسید. یک رژلب کرمی که تا حدی از رنگ لب شما روشن تر باشد، روی لب خود بمالید و از یک خط لب نزدیک به رنگ همان رژ لب برای خط دور لب و پر کردن آن بهره گیری نمایید. با این کار رژلبی با ماندگاری بیشتر و دید طبیعی می توانید داشته باشید. برای آخر کار مقداری برق لب به بخش های میانی بالا و زیر لب بزنید.

پوست خود سرخ و سفید کنید

چرا از میزان بیشتری کانسیلر، کرم پودر و پنکیک برای از رفع قرمزی پوست بهره گیری می کنید. شما می توانید برای این کار از یک روش راحت تر استفاده نمایید برنزه کننده ها با رنگ های طبیعی مثل مسی، کهربایی و شاه بلوطی سرخی قادر هستند قرمزی صورت را از بین ببرند.

دندان های سفید مرواریدی

در صورتی که تمایل داشته باشید دندان هایتان سفید به نظر بیایند، رژلب های صورتی با پایه آبی مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود. برعکس رنگ های پایه زرد که باعث عوض شدن رنگ دندان ها و زرد دیده شدن شان خواهد شد، رنگ های پایه آبی به لبخند شما درخشش خواهد داد.

پرکردن جای خالی ابرو با سایه

چنان چه ابروهای تان در بعضی جاها خالی شده است یا به اشتباه موهایش را برداشته اید و در چنین مواقعی باید صبر کنید تا موهای جدید مجددا جایگزین گردند. بهترین کاری که ابروها طبیعی تر به نظر بیایند این است که از یک مداد یا سایه ابرویی استفاده نمایید که از رنگ ابروهای شما  1 درجه روشن تر است.


گاه آرایشی و بهداشتی دیجی بانو آرایش ,زمان ,نمایید ,سایه ,پوست ,سریع ,بهره گیری ,استفاده نمایید ,داشته باشید ,مرطوب کننده ,گیری نمایید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود بازی و برنامه دانلود آهنگ جدید علیرضا بزی گلستان gta5 خرید و فروش سیگار الکتریکی