زمان زیادی بود که فقط یک مانیکور فرتچ وجود داشت. روز به روز تغیرات گوناگونی در مانیکورها پدیدار شد تا به حال که آراستن ناخن ها نوعی هنر محسوب می شود. دیگر هیچکس تمایلی ندارند که با ناخن های از روش های به خصوصی استفاده کند. و به عبارتی می توان گفت که هر ناخن نشان دهنده شخصیت فرد را نشان می دهد. در اینجا به آخرین متد آرایش ناخن ها و معنای شخصیت شناسی آن ها می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

برگشت مجدد ناخن های بلند

می توان گفت که ناخن ها همیشه در حال رشد هستند و شکل آن ها عوض می شود. ناخن ها حتماً نباید مثل ناخن های زیبای سفید برفی یا مادرش به نظر بیاید. ناخن هایی که نه زیاد کوتاه هستند و نه زیاد بلند، به عبارتی هم ظریف و هم زیبا هستند، از این رو برحسب تیزی و تختی ناخن ها دارای انواع گوناگونی هستند و طیف گسترده ای از مد و آرایش را به خود اختصاص داده اند.

ناخن مدل گرد

طبیعی ترین و کلاسیک ترین تیپ ناخن ها، مرتبط به ناخن های گرد می باشد که پزشکان آن را تایید کرده اند. و معمولا افراد عمل گرا ، رمانتیک از آن استفاده می کنند.

ناخن مدل تخت یا مربع

بسیاری از افراد هستند که از این مدل استفاده می کنند و می توان گفت که در هر 2 حالت کوتاه و بلند، زیبا به نظر می رسد. فقط مشکلی که می توان در این ناخن پیدا کرد این است که احتمال دارد از گوشه ها شکسته شوند. افرادی که احساس قوی و لیدری دارند و به اشیای پر زرق و برق علاقمند هستند، و معمولا به این نوع ناخن علاقه دارند.

ناخن مدل بیضی مربع

یکی از ظریف ترین شکل های ناخن محسوب می شود که به آسانی با سمباده زدن ناخن های بلند حاصل می شود. این مدل ناخن، برای افرادی که شخصیتی بلند پروازانه نه دارند مناسب است.

ناخن مدل بیضی تیز

نسخه ای از ناخن های تیپ بیضی مربع می باشد که با سمباده زدن گوشه های ناخن درست می شود.

ناخن مدل  بادامی

می توان گفت که این مدل ناخن جز زیباترین تیپ ناخن در قرن حاضر محسوب می شود که از ضخیم کردن نوک ناخن های تیپ بیضی تیز درست می شود. ناخن های بادامی سبب می شود حتی انگشتان کوچک و شصتتان بلندتر به نظر بیاید. اشخاص نوگرا و خاص به این تیپ ناخن علاقه نشان می دهند.

ناخن مدل دشنه ای

مواظبت کردن از این مدل ناخن ها خیلی سخت است. ناخن های دشنه ای انگشتان را خیلی بلند نشان خواهد داد؛ البته بیش از حد بلند نشان دادن انگشتان می تواند شما را به یک جادوگر تبدیل کند، این تیپ ناخن از سمباده زدن تیپ ناخن های بادامی درست می شوند و معمولا افراد ماجراجو و پرهیجان و گرم مزاج از آن استفاده می کنند.

ناخن مدل تیز

این مدل ناخن که زاویه دار است، بسیاری از جوانان، که معمولا افراد خاص و خلاق ترجیح از آن استفاده می کنند. مدل ناخن تیز از بریدن گوشه های تیپ ناخن بادامی درست می شود و بزرگ ترین مشکل آن که می توان به آن اشاره کرد این است که احتمال شکستگی قسمت بالایی وجود دارد.

مدل ناخن های بالرین

این مدل ناخن نام خود را از کفش رقاصه های باله گرفته است و از سوهان زدن نوک ناخن تیپ دشنه ای درست می شود.

مدل ناخن ها ی رژ مانند

می توان گفت که از نظر ظاهر مانند رژ لب است و شکل آن تیز و لبه دار می باشد. استفاده از این تیپ ناخن اندکی شجاعت و جرأت می طلبد.

 


گاه آرایشی و بهداشتی دیجی بانو ناخن ,توان ,استفاده ,درست ,نشان ,بیضی ,معمولا افراد ,بادامی درست ,بلند نشان ,ناخن علاقه ,کنند ناخن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

remapdoctor1 آموزش زبان انگلیسی 8mp3 موسسه آموزش حقوقی بلاکچین ثبت برند مهربونیـــــــــــــــــــــــ